اخبار بازی

تریلر و ویدیوهای جدیدی از بازی Immortals Fenyx Rising منتشر شد

با توجه به نزدیک شدن زمان انتشار بازی Immortals Fenyx Rising و انتهای سال میلادی ،سازندگان بازی  امروز تریلری جذاب از این بازی را به اشتراک گذاشته‌اند.  اخیرا تریلر و ویدیوهای جدیدی از بازی Immortals Fenyx Rising برروی کنسول‌های نسل نهمی و نینتندو سوییچ منتشر شده است . اگرچه همچنان ایده‌های همیشگی شرکت یوبی‌سافت (UbiSoft) مانند طراحی یک جهان وسیع در این بازی به خوبی به چشم می‌خورد ولی بازی در زمینه‌ی طراحی ظاهری بسیار متفاوت از آن چیزی است که از این شرکت بزرگ انتظار داریم.

عنوان اکشن و نقش‌آفرینی Immortals Fenyx Rising اثر شرکت یوبی‌سافت (Ubisoft) به تازگی فرآیند توسعه‌ی خود را به پایان رسانده است و مانند بسیاری دیگر از بازی‌های شرکت یوبی‌سافت، عنوان Immortals Fenyx Rising نیز دارای سیزن‌پس (Season Pass) خواهد بود که خود شامل سه بسته الحاقی بزرگ می‌شود. بازی در حال ساخت شرکت یوبی‌سافت توسط کمیته رده‌بندی سنی بازی‌های دیجیتال تایوان با عنوان جدید Immortals: Fenyx Rising برای گروه سنی 12 سال بر روی پلتفرم‌های  رایانه‌ی شخصی، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس وان و کنسول نینتندو سوییچ تایید شد .

 

بازی Immortals Fenyx Rising

 

امروز کانال‌های مختلفی در یوتیوب، ویدیو‌های گیم‌پلی این عنوان را آپلود کردند. نکته قابل توجه اینجاست که برخلاف اکثر بازی‌های ویدیویی که گیم‌پلی خود را برروی رایانه‌های شخصی یا یک پلتفرم دیگر به نمایش می‌گذارند، گیم‌پلی Immortals Fenyx Rising برروی طیف وسیعی از پلتفرم‌ها اجرا شده است.مشاهده‌ی این ویدیوها می‌تواند تصوری از گرافیکی که در نسل نهم کنسول‌ها شاهد هستیم، به شما بدهد.

جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی با حال و هوای انیمه‌های محبوب طراحی شده است و مبارزه‌ی تمام نشدنی شخصیت اصلی با دشمنان مختلف بازی را به نمایش می‌گذارد.همه‌ی نسخه‌های بازی عالی به نظر می‌رسند. حتی نسخه‌ی سوییچ، با وجود تفاوت بصری واضح، همچنان مناسب به نظر می‌رسد و احتمالا این بازی را به خوبی اجرا کند .انتشارات یوبی‌سافت قرار است رویداد دیگری از یوبی‌‌سافت فوروارد را در این ماه برگزار کند و احتمال دارد در طی آن اخبار و اسم جدید این بازی با یک گیم‌پلی جدید از آن منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =