اخبار بازی, اخبار کنسول

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس که در 2020 معرفی شدند

درسال 2020 سه بازی را به صورت کاملا رایگان در اختیار اعضای پلی استیشن پلاس قرار خواهند گرفت. از بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس می‌توان به Worms Rumble، Just Cause 4 و Rocket Arena  اشاره کرد.همچنین سونی اعلام کرد که گیمرهای مشترک سرویس پلی استیشن پلاس در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ میلادی، دو بازی از الکترونیک آرتز و فوکس هوم اینتراکتیو را به رایگان دریافت می‌کنند.فقط کافی است که یکی از مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس سونی باشید تا این بازی‌ها را به‌صورت رایگان دریافت کنید.

 

پلی استیشن پلاس

 

بازی Worms Rumble یک بازی نبرد‌پلتفرمی است که دارای تیم‌های بسیاری است و ویژگی‌های جذاب این بازی باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند. بازی Just Cause 4 یکی از آن دسته از بازی‌هایی است که هر چقدر قدیمی تر شود، جذاب‌تر می‎‌شود. این بازی در دسامبر 2018 منتشر شد و با قابلیت‌های خاص و گیم‌پلی جذابی که داشت، توانست مشتی محکم از سوی استودیو بازی‌سازی Avalanche به دهان صنعت گیم باشد.

همچنین بازی Erica هم سومین بازی است که برای کاربران تدارک دیده شده است. Erica یک بازی تعاملی و جنایی است که جدا از کنترلر خود، می‌توانید ازطریق برنامه Erica Companion برای گوشی‌های موبایل آن را تجربه کنید.در انتها مشخص شده که به مناسبت ۱۰ سالگی پلی‌استیشن پلاس، یک پوسته (تم) رایگان هم برای کاربران درنظر گرفته شده که در مدت زمان محدودی در دسترس است.

بازی Vampyr قصه‌ای نه‌چندان بلند اما جذاب با محوریت یک خون‌آشام در جامعه‌ای دچارشده به بیماری‌های ترسناک را روایت می‌کند. مخاطب در این بازی انتخاب‌های زیادی دارد و باید با نتیجه‌ی تصمیمات خود روبه‌رو شود. همچنین اتمسفر سنگین بازی هم کاری می‌کند که قدم زدن در شهر آن جذاب و تکان‌دهنده باشد. علاوه بر این دیگر اعضای سونی که عضویت در پلی استیشن پلاس ندارد و صاحب کنسول‌های PS4 یا PS5 با حالت ها یا ویژگی های چند نفره فعال آنلاین هستند می توانند ماه آینده این بازی‌ها را برای مدت محدودی امتحان کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − هشت =