اخبار بازی

بازی Fall Guys رونمایی خواهد شد

بازی Fall Guys بدون شک در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی به‌حساب می‌آید که افراد زیادی در سراسر جهان مشغول تجربه آن هستند. بازی Guys Falls پس از انتشار به سرعت به یکی از بهترین آثار استودیوی Mediatonic تبدیل شد.چندی پیش بود که استودیوی مدیاتونیک (Mediatonic) از فصل سوم بازی Fall Guys رونمایی کرد و اعلام داشت که این فصل حال و هوایی زمستانی خواهد داشت.فصل سوم بازی Fall Guys با تم زمستانی جدید، مراحل و موارد تازه، به زودی به پلی استیشن 4 و پی سی خواهد آمد.

 

بازی Fall Guys

 

حساب کاربری مدیاتونیک دو تصویر جدید منتشر کرد؛ این تصاویر احتمالا به آیتم‌های جدید فصل سوم Fall Guys اشاره دارند. یکی از آن‌ها پنگوئنی به نام Pegwin و دیگری یک زنگوله‌ی بزرگ کریسمس است که هنوز نامی ندارد.حساب کاربری رسمی توییتر فال گایز، که به علت استفاده خلاقانه‌اش از شبکه‌های اجتماعی شهرت فراوانی یافته است، ۳۰۰ تصویر از یک تیزر را به کاربران مختلف این پلتفرم ارسال کرد. این بازی با برداشت متفاوت و جذابی از بتل رویال، یکی از بزرگترین تجربه‌های مولتی پلیر سال 2020 را ارائه داد. در حالی که بازی موفق شده تا در 4 بخش مختلف در مراسم The Game Awards امسال کاندید شود.

کاربران توییتر، به سرعت این تصویر را مونتاژ کردند و حساب کاربری توییتر فال گایز هم با این عکس پاسخ آن‌ها را داد. این تصویر، اولین نگاه ما به تم زمستانی فصل سوم بازی Fall Guys است. نائب رئیس بخش هنری کمپانی یعنی آقای Phil Warner مدیریت استودیوی جدید را بر عهده خواهد داشت. گفته شده که او در استودیوی جدید علاوه بر ادامه دادن کار خود بر روی Fall Guys، بر روی چندین پروژه هیجان‌انگیز دیگر نیز مشغول خواهد شد.در حال حاضر عنوان Ringus Dingus از سایر گزینه‌ها رای بیشتری جمع کرده است و به نظر می‌رسد عنوان نهایی این زنگوله همین نام باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شش =