اخبار بازی

بازی جدید Chrono Odyssey رونمایی شد

سبک بازیChrono Odyssey

بازی Chrono Odyssey سبک نقش‌آفرینی چند نفره (MMORPG) دارد و برای انتشار برروی کامپیوترها، کنسول‌ها و گوشی‌های انروید و آپل برنامه‌ریزی شده است.

باتوجه به اینکه به انتهای سال ۲۰۲۰ میلادی،نزدیک می شویم استودیوها بازی‌های مختلف خود را رونمایی می‌کنند. بازی Chrono Odyssey هم یکی از این بازی‌هاست.تست این بازی درسال 2021 استارت میخورد.

 

بازی Chrono Odyssey

 

استودیوی کره‌ای NPIXEL همراه با جلوه‌های تصویری Unreal Engine 4 به توسعه‌ی این عناون MMORPG می پردازد.چندی قبل این بازی با عنوان Project S معرفی می‌شد. جهانی وسیع و خیالی دارد که برای سبک نقش‌آفرینی چند نفره‌ متناسب خواهد بود. داستان بازی Chrono Odyssey درباره‌ی اعضای گروهی به نام Idraiginn که به جنگیدن ۱۲ خدا می‌روند. در طول بازی مواردی درباره‌ی فضا و زمان هم دیده می‌شود.

در Chrono Odyssey بازی‌بازان با جهانی غنی و داستان‌های درگیرکننده مواجه می‌شوند. به گفته‌ی توسعه‌دهنده گرافیک بازی خیره‌کننده خواهد بود.

علاوه‌بر این، فعالیت‌های جانبی مختلف با سیستم خاص ، از نقشه‌هایی فراتر از فضا و زمان،سیاهچاله‌ها متعدد، نبردهای بزرگ با بازی‌بازان دیگر، المان‌ها استراتژیک، مبارزات و انیمشن‌ها، از موارد دیگری هستند که در بازی به چشم می‌خورند.

در ضمن، Cris Velasco که سابقه‌ی کار روی موسیقی بازی‌هایی مانند God of War، StarCraft و Overwatch را  دارد. وی نیز به تیم Chrono Odyssey ملحق شده است.

NPIXEL پس از عرضه‌ی Gran Saga، توقعات را  تاحدی بالا برده است. ایده ساخت و طرحی این بازی از سال ۲۰۱۹ شروع شده و در سال ۲۰۲۱ به مرحله ی تست خواهد رسید. پلتفرم‌ها هدف آن هم کامپیوترها، کنسول‌ها (هنوز نسلی مشخص نشده است) و گوشی‌های انروید و اپل است. با توجه به تفاوت‌های زیاد این پلتفرم‌ها، طراحی و ساخت بازی Chrono Odyssey، گرافیک، رابط کاربری و موارد دیگر، تیم توسعه کار ومشغله زیادی خواهند داشت. موزیک‌های این عنوان بازی را نیز شخص Cris Velasco برعهده خواهد داشت که قبل از این موزیک Resident Evil 7: Biohazard و سری God of War را در کارنامه خود داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هفت =