اخبار بازی

انتشار بازی Code Racer برای اندروید

تیم سازنده‌ی بازی Code Racer باتوجه به وعده ای که قبلا داده بود، امروز این بازی هیجان انگیز را با سیستم عامل اندروید در اختیار گیمنرها قرار دادند.

بازی Code Racer از جمله بازی های مسابقه‌ای و فکری است که در آن باید به انتخاب اتومبیل دلخواه خود پرداخته و در قالب حالت‌های متنوع، رقابت‌های جالبی را امتحان کنید . در یکی از پارت های این بازی این امکان را دارید تا اتومبیلی را به وجود آورده و یا نمای ظاهری  آن را تغییر دهید. بنابراین متوجه می‌شویم که با عناوین مختلفی و اخبار جالبی در این مدل سر و کار داریم که شاید بازی‌بازان را تا مدت‌ طولانی سرگرم کند.

 

بازی Code Racer

 

به گفته  تیم سازنده، آگاه شدیم که Code Racer برروی گوشی‌های اندروید و به طور واضح تر سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار گرفته است و نسخه‌ی iOS آن هم اواخر این ما عرضه خواهد شد.

حالت‌های متفاوتی در Code Racer به چشم می‌خورد که امتحان کردن هر کدام جذابیت‌های خاص خود را خواهد داشت. همچنین بیش از ۳۰ خودرو در این عنوان وجود دارد که هر یک به منظور اهداف جالبی گسترش یافته‌ اند. همچنین پس از اتمام هر ماموریت، تخصص ‌های تازه‌ای نصیبتان می‌شود که به کار بردن آن‌ها در ادامه الزامی خواهد بود.

چالش‌های روزانه هم یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه بازی Code Racer بوده و از همین امروز هم آغاز شده است. یکی از هیجان انگیزترین بخش‌ها، استفاده از حلت  آنلاین است که تجربه‌ی آن با دوستان و یا دیگر گیمنرهای دیگر از سایر نقاط جهان امکان پذیر خواهد بود.

دارندگان گوشی‌های اندروید قدیمی هم می‌توانند Code Racer را امتحان کنند، چرا که تنظیمات گرافیک در منوی این بازی دیده می‌شود و گیمنرها این امکان را خواهند داشت که تغییراتی در آن اعمال کنند.

هم‌اکنون می‌توانید بازی Code Racer را با استفاده از فروشگاه گوگل پلی (Google Play Store) دانلود کنید. در صورت دریافت اخبار بیشتر در رابطه این بازی، آن‌ها را به اطلاع شما می رسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =