اخبار بازی

نسخه جدید بازی FIFA 21 برای پلی استیشن 5

نسخه جدید بازی FIFA 21 ، امسال با کمی تاخیر نسبت به تاریخ همیشگی‌اش عرضه شد و انتظار هم برای آن کار بسیار سختی بود. FIFA 18، FIFA 19 و FIFA 20 هر سه هفته‌ی اول مهر منتشر شدند، اما FIFA 21 سنت‌شکنی کرده و قرار است 18 مهر برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود. این تاخیر دوهفته‌ای به دلیل شیوع ویروس کرونا بوده که به هیچ یک از صنایع جهان رحم نکرده.به تازگی در بلاگ پلی استیشن توسعه دهنده اطلاعاتی پیرامون قابلیت‌های بازی FIFA 21 روی پلی استیشن ۵ دردسترس قرار گرفت. گفته شده دوالسنس دارای بازخوردهای واقع گرایانه در بازی FIFA 21 خواهد بود و افراد می‌توانند تجربه گیم پلی منحصربفرد داشته باشند.

نسخه جدید بازی FIFA 21

 

براساس اطلاعات منتشر شده در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن، بازی FIFA 21 از قابلیت‌های جدید کنترلر DualSense نیز در بخش‌های مختلف استفاده خواهد کرد.در کنار کنترلر کنسول پلی‌استیشن ۵، بازی FIFA 21  از Activity Cardهای طراحی شده برای این کنسول نیز برای دسترسی سریع به بخش‌های مختلف بازی استفاده خواهد کرد. نسخه جدید بازی FIFA 21 برای پلی استیشن 5 در تاریخ چهارم دسامبر برای Xbox Series X / S و PS5 منتشر می‌شود. در حال حاضر نیز برای Xbox One ، PS4 ، PC و Nintendo Switch در دسترس است.

 

نسخه جدید بازی FIFA 21

 

بازیکن حاضر روی جلد بازی فیفا 21 امسال، کسی نیست جز مهاجم پاریس سنت ژرمن، کیلین امباپه. تصویر امباپه روی کاور هر سه نسخه‌ی بازی خواهد بود.بازی فیفا ۲۱ اخیرا با ویژگی‌های جدید و تغییرات زیاد عرضه شد. اضافه شدن بخش فوتبال خیابانی در نسخه سال گذشته با بازخوردهای مثبت زیادی همراه بود.

در ابتدا بهترین فوتبال در بازی‌های ویدئویی، عناوین Winning Eleven بودند و بی‌رقیب به کار خود ادامه می‌دادند؛ تا این که کمپانی EA با زیرشاخه EA Sports خود شروع به تولید بازی‌های فوتبالی با نام FIFA کرد و وارد یک رقابت جدی و پول‌ساز با شرکت Konami شد و تا همین امسال که عرضه بازی FIFA 21 را هم می‌بینیم، این رقابت پا برجاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + یازده =