ps5

اطلاعات جدید بازی Kena:Bridge of Spirits منتشر شد

در ماه اوایل ژوئن بود که بازی Kena:Bridge of Spirits در رویداد های جدید بازی‌های PS5 منتشر شد. این بازی داستان کینا است که باید راز و رمزها و داستان های نزدیک یک دهکده دور افتاده شده را اشکارکند.همچنین مشخص شد که Kena: Bridge of Spirits برای سیستم ها (ازطریق فروشگاه اپیک گیمز)، پلی ‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 5 تولید می‌شود. بازی Kena: Bridge of Spirits در رویداد رونمایی برای اولین بار  از کنسول PS5 رونمایی شده بود، موفق شد تا به وسیله  نمایش جدید خود اسمی در کنار عنوان های  پرتعداد و بزرگ معرفی شده در رویداد ذکرشده را را برای خود محیا کند.

هم‍چنین، نمایش‌ها و تصاویری که در طول این مدت از این بازی منتشر شده‌اند، کیفیت بصری هیجان انگیز و طراحی جدید این عنوان را به رخ می‌کشند. در اتفاقات این رویداد و طی آخرین اخبار بازی، به‌طور رسمی و جدی  از بازی Kena Bridges of Spirits معرفی شد. این بازی مراحل توسعه‌ی خود را در استودیو امبر لب (Ember Lab) می‌گذراند و قرار است داستان نبرد خیر و شر را در یک فضای جنگلی با حال‌وهوای فانتزی روایت کند.

 

بازی Bridge of Spirits

 

استودیو امبر لب در بیانیه خود گفت «امسال با چالش‌های سختی مواجه بودیم و انتقال محیط کاری ما به خانه، روند پیشرفت را آهسته‌تر از چیزی کرد که فکرش را می‌کردیم. به همین دلیل، تصمیم سختی مبنی بر موکول کردن زمان انتشار Kena: Bridge of Spirits به سه‌ماهه اول ۲۰۲۱ گرفتیم. تصمیم بسیار دشواری بود، اما این انتخاب برای کیفیت بازی و همچنین سلامت تیم لازم بود.

در واقع، این تصاویر معمولا محیط‌ های جالب و بارونمایی سرسبز بازی را با تمام جزئیات چهره‌ی شخصیت اصلی بازی یعنی کنا (Kena) و شخصیت‌های سیاه و بامزه (Rot) را در معرض نمایش قرار می‌دهند و احتمالا که استودیوی امبرلب می‌تواند با ارائه‌ی همه ی جزئیات و انتشار تصاویر و ویدیوها به صورت ترتیبی از پتانسیل‌های این بازی استفاده نکرده و آن را به سهولت به یکی از عنوان های مورد انتظار سال ۲۰۲۱ میلادی تبدیل کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =