اخبار بازی

تیم سازنده بازی Returnal جزئیات بازی را منتشرمی کند

studio Housemarque یکبار دیگر با اپیزود جدیدی از برنامه HouseCast بازگشته و این دفعه حرف هایی در ارتباط با سرمنبع بازی‌ نسل نهمی Returnal و اولین محدوده ساخت و گسترش آن بازگو کرده‌اند. اگر قبلاً با این بازی را نمی شناختید باید گفت که Returnal یک بازی شوتر سوم شخص در سبک ترسناک و علمی تخیلی که از عناوین روانشناختی در ساختار داستانی آن استفاده شده است. شرکت سرگرمی‌های بازی های سونی ناشر این بازی بوده و قرار است این بازی را برای PS5 تولید کند. هری کروگر، کارگردان این بازی محتویات زیادی را در این خصوص ارائه کرده که دراین مدت ، یک کلیپ تازه از بازی نیز به مطرح می‌شود.

بازی Returnal ماجرای  زن فضانوردی را توصیف می‌کند که دچار یک دنباله تکرار شده است؛ به‌طوریکه بعد  از هربار تصادف و سقوط و مرگ دوباره از خواب بیدار می شود  اما هربار کمی متفاوت تر؛ چراکه دنیای پیرامون او پس از به‌هوش شدن دچار تغییراتی زیادی  شده است. عناصر روانشناختی و المان‌های ژانر وحشت در مبارزات کاراکتر سلین (Selene) با موجودات نامعلومی که در دنیای این بازی با آن‌ها رو به رو می‌شود کاملاً مشهود بوده و می‌توان توقع تجربه به یادماندنی و هیجان انگیزی را از این بازی داشت.

 

بازی Returnal

 

پیش نمایش  جدید بخش‌های جذابی از برخی از المان‌های پلتفرمر، دشمنان و باس‌فایت بازی را به‌نمایش می‌گذارد. این عنوان شوتر سوم شخص اسکای فای همچنین حالا یک تاریخ انتشار دارد و با توجه به اینکه زمان منتشر شدن ان چندان دور نیست، احتمالا به مرور زمان شاهد انتشار اطلاعات بیشتری خواهیم بود.

از طرف دیگر، می‌توان نمونه هایی از مدل «داستان سرایی محیطی» را در جایی که به فکر می کنید سلین با گذشته‌ی خود درگیر می‌شود، مشاهده کرد. بازی Returnal درحال حاضر برای عرضه در تاریخ ۱۹ مارس ۲۰۲۱ مصادف با ۲۹ اسفند ۹۹ برنامه‌ریزی شده است. این بازی به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های بازی نسل نهمی سونی انتشار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − چهار =