ps5

انتشار پیش نمایش جدید بازی Hitman 3

هواداران Agent 47 که با عنوان Hitman و Hitman 2 را امتحان کرده‌اند، احتمالاً با روند بازی و استعدادهای Agent 47 آشنایی دارند. اما علاوه بر تکنیک‌های قدیمی، گیمنرها در عنوان Hitman 3 به امکانات مختلفی نیز دسترسی خواهند داشت. در بازی Hitman 3، امکان این قابلیت رادارید که مانند گذشته از لباس مبدل برای ورود به محل دلخواه خود استفاده کرده و پس از ان با برنامه ریزی و تنظیم رفتار هدف خود، او را در زمان مناسب نابود کنید.

 

Hitman 3

 

یکی از امکانات جدید بازی یک دوربین است که Agent 47 می‌توانید از آن برای بازگشایی قفل‌ها استفاده کند. البته گیمنرها تنها مجاز  به مخفی کاری محدود نیستند و می‌توانند مرتب را با درگیری مستقیم نیز را تمام کنند. طبق اطلاعاتی که منترشده است، گینمرها با توسعه در Hitman 3 مواردی مثل ICA gear ،stashed weapons starting locations و exotic distractionsهای جدیدی را بدست خواهند آورد . علاوه بر بخش داستانی، حالت‌هایی مثل Elusive Targets و Escalations نیز برگشته اند تا چالش‌ها و موضوعات مختلفی را به گیمنرها ارائه دهند.

بازی Hitman 3 برای کنسول‌های PS4 , PS5 ، XBOX 1، XBOX X  و پلتفرم‌های کامپیوترهای هوشمند و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. تیم بازی‌ساز و توسعه‌دهنده IO Interactive نسخه ای از شهر چانگ گینگ چین که لوکیشن سوم بازی Hitman 3 است را با نور نئون خیره‌کننده طراحی و منتشر کرده است. تصاویر منتشر شده جلوه بسیار زیبایی دارند به خصوص هنگام شب و در زیر باران ، وقتی قطره ها در کنار سر طاس مامور 47 قرار می گیرند ، بسیار زیبا به نظر می رسند.بدین ترتیب چانگ کینگ، لوکیشن جدید بازی Hitman 3 پس از دُبی و دارتمور به سومین لوکیشن بازی هیتمن 3 تبدیل شد.

این توسعه‌دهنده مشخص کرده که مجوز 007 را به دست آورده و بازی جدید که این تیم خواهد ساخت، جیمز باند خواهد بود. پس از منتشر شدن سری سوم  بازی هیتمن در ژانویه 2021، این پروژه شروع خواهد شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =