بررسی, بررسی بازی

✅🟡 ۱۵ بازی ps5 با گرافیک چشم نواز + توضیحات کامل و نکات

۱۵ بازی ps5 با گرافیک چشم نواز + توضیحات کامل و نکات

میشه گفت به وسط های راه کنسول‌های نسل نهم رسیدیم و تا الان شاهد عرضه بازی‌های مهم و فوق‌العاده‌ای روی کنسول ps5 بودیم. از اسپایدرمن 2 تا فاینال فانتزی 7 ریبرث که هرکدام تجربه‌‌ای خاطره انگیز را در ذهن ما قرار داده اند. البته که  خواسته‌های مهم کاربران از بازی‌های نسل نهمی، ارائه گرافیک بصری و هنری چشم‌نواز و بعضا واقع‌گرایانه می باشد و درکنار طراحی باجزئیات بازی های امروزی، بالاتر بردن رزولوشن و نرخ فریم یکی دیگر از معیارهایی می باشد که امروزه خیلی از کاربران آن‌ها را ملاک عملکرد بازی‌ها روی کنسول PS5 به شمار می آورند.

به این دلیل در این مقاله تصمیم داریم به سراغ معرفی بازی‌هایی که یک سر و گردن از لحاظ گرافیک بصری از دیگر آثار منتشر شده کنسول PS5 بالاتر هستند و تجربه‌ چشم‌نوازتری را در اختیار ما قرار می دهند.

✅ بازی The Last of Us Part 2 Remastered

بازی The Last of Us Part 2 Remastered

  • سازنده و ناشر: ناتی داگ / سونی اینتراکتیو اینترتینمنت
  • سال انتشار: ۲۰۲۳
  • سبک: اکشن ماجرایی

استودیو ناتی داگ بی شک مخصوصا در سال‌های اخیر یکی از استودیوهای پرچم‌دار سونی و کنسول‌‌های پلی استیشن بوده . اواخر نسل هشتم بود که بازیThe Last of Us Part 2 را برای کنسول ps4 عرضه نمود و مشخص کردند که تا چه اندازه این توانایی را دارند تا از قدرت آن کنسول به شکلی کامل بهره بگیرند. حال پس از گذشت نزدیک به چهار سال و در ژانویه ۲۰۲۴ این استودیو نسخه ریمستر بازی The Last of Us 2 را برای کنسول ps5 عرضه کردند و با ارائه بهبودی های فراوان اثری به مراتب باکیفیت‌تر و لذت‌بخش‌تر از نسخه اصلی را پیش‌روی مخاطبان به نمایش گذاشتند.

در این نسخه سازندگان یک حالت روگ‌لایک جدید به‌نام No Return  در بازی قراردادند که مورد توجه بسیاری از منتقدین قرار گرفته بود . سازندگان همچنین در این نسخه تلاش نمودند تا حد امکان با بهود جلوه‌های بصری و بافت‌های گرافیکی، یک نسخه ریمستر نسل نهمی را پیش‌روی مخاطبان قرار بدهند که تا حد زیادی در انجام این امر موفق شدند . با تمام اینها این بازی با برچسب قیمت ۵۰ دلاری برای خریداران جدید و با قیمت ۱۰ دلار برای صاحبان نسخه ps4  عرضه شده که از هر لحاظ ارزش خرید بالایی را در اختیار مخاطبان قرار خواهد داد.

 

پشنهاد ما به شما :✅🟡 نقد و بررسی کامل ps5 + بازی های ps5

چنانچه در مورد هدست بی‌سیم PULSE Elite نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره یا سوالی دارید میتوانید با شماره 09390900366 با ما در تماس باشید💚

 

👈 بازی Returnal

بازی Returnal

  • سازنده و ناشر: هاوس مارک / سونی اینتراکتیو اینترتینمنت
  • سال انتشار: ۲۰۲۱
  • سبک: شوتر سوم شخص، روگ‌لایک

ریترنال ساخته استودیو هاوس مارک یکی از دیگر بازی‌های خوش‌ساخت کنسول ps5 می باشد که موفق شد به خوبی از قدرت این کنسول در ارائه دنیایی زیبا و پرجزئیات سربلند شود. اگر قرار باشد دنیای بازی Returnal را معرفی نماییم ، باید به سراغ محیط‌ها و هیولاهای موجود در آن‌ها بپردازیم که از طراحی‌های هنری بیومکانیکی H. R. Giger الهام گرفته شده است .

تکسچرهای دنیای بازی به‌خوبی و به‌زیبایی از رزولوشن 1080p به 1440p اسکیل شده است و درنهایت به 4K ارتقا پیدا کرده . عملکرد بازی تنها در زمانی‌که در صفحه‌نمایش تعداد زیادی گوی‌های پرتابی نشان می دهد به نرخ فریم ۵۰ کاهش میابد و خوش‌بختانه این مورد روی تجربه بازی اصلا تأثیر منفی نگذاشته ، ریترنال درکنار گیم‌ پلی روگ‌لایک سخت خود با ارائه جلوه‌های بصری چشم‌نوازی که اشاره شده ، در بین فهرست بهترین بازی های گرافیکی ps5  قرار دارد.

 

پشنهاد ما به شما :✅🟡 تمامی نکات مخفی و ایستراگ‌های بازی Marvel’s Spider-Man 2

 

✅ بازی Resident Evil 4 Remake

بازی Resident Evil 4 Remake

  • سازنده و ناشر: کپکام
  • سال انتشار: ۲۰۲۳
  • سبک: ترس بقا

اوایل سال ۲۰۱۵ بود که کپکام بازی Resident Evil 4 را به‌صورت رسمی برای پلتفرم‌های گیم‌کیوب و پلی استیشن 2 عرضه نمود و نشان داد که تا اندازه در ساخت بازی‌های سبک ترس بقا و مجموعه رزیدنت ایول مهارت دارند. اثری که سال‌های سال صحبت از یک نسخه ریمیک آن بود و بالاخره در سال ۲۰۲۳ این فرصت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت تا بتوانند آن را تجربه نمایند.

بازی روی حالت رزولوشن با ارائه کیفیت 4K در بیشتر مواقع با نرخ فریم ۶۰ روی کنسول ps5  اجرا خواهد شد که تجربه‌ای روان و لذت‌بخش را در اختیارتان قرار می دهند. درمجموع از صداگذاری بی‌نقص بازی گرفته تا جلوه‌های بصری و گرافیکی که هرکدام درکنار یکدیگر باعث شده‌اند تا Resident Evil 4 به اثری نفس‌گیر و درعین حال لذت‌بخش تبدیل خواهد شد.

 

پشنهاد ما به شما :✅🟡 نقد و بررسی کامل ps5 + بازی های ps5

 

👈 بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

بازی Ratchet & Clank: Rift Apart

  • سازنده و ناشر: اینسامنیاک گیمز / سونی اینتراکتیو اینترتینمنت
  • سال انتشار: ۲۰۲۱
  • سبک: پلتفرمر، شوتر سوم شخص

در رتبه بعدی، جدیدترین نسخه از مجموعه قدیمی و محبوب رچت اند کلنک قرار گرفته که در سال ۲۰۲۱ به‌صورت انحصاری برای کنسول ps5 منتشر شده است. اثری پلتفرمر و نفس‌گیر که در گیم‌ پلی هیجان‌انگیز خود بازیکنان را همراه شخصیت‌های اصلی مجموعه یعنی رچت و کلنک می نماید. استودیو اینسامنیاک با عرضه بازی Ratchet and Clank Rift Apart به خوبی قدرت پردازشی کنسول PS5 را به رخ بازیکنان می کشد و نتیجه آن هم یک اثر لذت‌بخش و سرگرم کننده شده .

اثری که در جریان آن شما می‌توانید بدون تجربه لودینگ محسوسی بین دنیاهای مختلف بازی جابه‌جا شده و دنیای چشم‌نواز و پرجزییات آن را با جان و دل تجربه نمایید. بازی چه از لحاظ گرافیک هنری و چه از لحاظ بصری یک محصول تمام‌عیار به‌شمار خواهد رفت و این حس را به شما منتقل می‌کند که در حال تماشای یک انیمیشن هیجان‌انگیز و زیبا خواهید بود.

 

پشنهاد ما به شما :✅🙌 هرآنچه که باید درباره انواع مدل های ps4 بدانید!

 

✅ بازی Marvel’s Spider-Man 2

بازی Marvel's Spider-Man 2

  • سازنده و ناشر: اینسامنیاک گیمز / سونی اینتراکتیو اینترتینمنت
  • سال انتشار: ۲۰۲۳
  • سبک: اکشن ماجرایی

اواخر نسل هشتم بود که استودیو اینسامنیاک با عرضه بازی اسپایدرمن روی کنسول ps4 ، تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش از دنیای مرد عنکبوتی را در اختیار بازیکنان قرار دهند. تجربه‌ای که دنباله آن را با عرضه نسخه مایلز مورالز آن بازی روی کنسول ps5 شاهد هستیم. بالاخره در سال ۲۰۲۳ بود که نسخه دوم این مجموعه در اختیار کاربران این کنسول قرار می گیرد و بازیکنان را غرق در دنیای سرگرم‌کننده و لذت‌بخش مرد عنکبوتی کنیم.

سازندگان در نسخه دوم تلاش کردند تا هر آن‌چه در نسخه اول خوب بود، بهتر نمایند و ویژگی‌های جدیدی را هم در اختیار بازیکنان قرار بدهند. از فست تراول بسیار سریع در شهر نیویورک گرفته تا جلوه‌های بصری زیبا و لذت‌بخش تنها برخی از عناصری اند که این بازی را به یک اثر نسل نهمی شایسته تجربه شدن تبدیل کرده . پس اگر قصد دارید یک بازی سرگرم‌کننده با گیم‌پلی هیجان‌انگیز و گرافیک چشم‌نواز را تجربه کنید، چه اثری بهتر از اسپایدرمن ۲ سراغ دارید؟

👈 بازی Kena: Bridge of Spirits

بازی Kena: Bridge of Spirits

  • سازنده و ناشر: اِمبر لَب
  • سال انتشار: ۲۰۲۱
  • سبک: اکشن ماجرایی

درکنار بازی‌های مختلف این فهرست که تجربه‌هایی واقعی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد ، اثری همانند Kena: Bridge of Spirits قرار می دهد که به واسطه طراحی هنری زیبای خود بسیار چشم‌نواز است و شباهت بسیار زیادی به انیمیشن‌ داشته و توسعه‌دهندگان استودیو امبر لب در این بازی سنگ‌تمام گذاشته‌اند و با ارائه تکسچرهای باکیفیت پوشش گیاهی و طراحی محیط جنگلی اتمسفریک، بازیکنان را برای گشت‌وگذار در جهان خلق شده خود و ارتباط با دنیای ارواح ترغیب می نمایند.

همان‌طور که گفته شد، انیمیشن‌های بازی بسیار زیبا بوده و این موضوع مخصوصا در زمانی‌که کاراکتر Rot در زمان نبرد‌ها درکنار شما حرکت می‌کند بیشتر به‌ رخ کشیده می شود. در انتها لازم به‌ذکر است که Kena: Bridge of Spirits عملکرد بسیار مطلوبی روی کنسول PS5 داشته ، به‌نحوی‌که شما می‌توانید در حالت گرافیکی آن را با رزولوشن 4K و با نرخ فریم ۳۰ تجربه نمایید. از سویی دیگر در حالت Performance این بازی با رزولوشنی کمتر از 4K و با نرخ فریم نزدیک به ۶۰ روی این کنسول اجرا خواهد شد.

✅ بازی Horizon Forbidden West

بازی Horizon Forbidden West

  • سازنده و ناشر: گوریلا گیمز / سونی اینتراکتیو اینترتینمنت
  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • سبک: اکشن نقش‌آفرینی

بازی Horizon Zero Dawn به‌تنهایی با محیط بزرگ و پرجزئیات، Draw Distance فوق‌العاده، مدل‌های پرجزئیات شخصیت‌ها، پوشش گیاهی و افکت‌های مختلف خود یک بنچ مارک عالی برای به چالش کشیدن موتور گرافیکی گوریلا گیمز به‌شمار رفته بود. حال جالب می شود که بدانید نسخه Forbidden West آن نسبت به نسخه اصلی عملکردی به مراتب بهتری داشته و تجربه‌ لذت‌بخش‌تری را نیز در اختیار کاربران قرار داده است. این بازی درکنار ارائه روایت داستانی و گیم‌پلی سرگرم‌کننده، بازیکنان را در دنیای زیبا و نفس‌گیر قرار دارد که حالا حاکمان آن ربات‌های دایناسوری شکل اند.

بازیکنان در Horizon Forbidden West این‌بار به سراغ ملاقات مناطق جدیدی در سرزمین‌های غربی خواهند رفت که دست سازندگان را برای ارائه محتویات متنوع‌تر نسبت به نسخه اصلی باز گذاشته اند. این بازی همچنین اصلاحاتی را نسبت به نسخه اصلی در خود دیده و حالا انیمیشن‌ها، حالات صورت و واکنش شخصیت‌ها به دیالوگ‌ها از جهات مختلف بهتر است. تمامی موارد گفته شده درکنار عملکرد بهینه این بازی صورت گرفته که شما می‌توانید آن را روی کنسول ps5  در رزولوشن 4K و نرخ فریم ۳۰ یا رزولوشن 1440p و نرخ فریم ۶۰ تجربه نمایید.

 

پشنهاد ما به شما :✅🟡 نقد و بررسی کامل ps5 + بازی های ps5

 

👈 بازی Gran Turismo 7

بازی Gran Turismo 7

  • سازنده و ناشر: پولی‌فونی دیجیتال/ سونی اینتراکتیو اینترتینمنت
  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • سبک: شبیه‌ساز رانندگی

استودیو پولی‌فونی دیجیتال در دهه‌های اخیر به‌خوبی ثابت کرده که مهارت خاصی در ساخت یکی از بهترین و زیباترین آثار شبیه‌ساز رانندگی دنیای بازی‌های ویدیویی خواهد داشت. گرن توریسمو 7 در تک‌تک پیکسل‌های خود ویژگی‌های زیادی همانند موشن بلور، سیستم آب‌وهوای پویا، چرخه روز و شب، بازتاب‌های بهبودیافته و ری تریسینگ را قرار داده و آن‌ها را در مسابقات هیجان‌انگیز خود به بازیکنان ارائه خواهد داد.

خودروهای بازی به زیبایی هرچه تمام‌تر جزئیات زیادی را در خود جای داده و نورپردازی و سایه‌زنی بازی آن‌ها را به دنیای واقعی نزدیک کرده است. بازی به‌خوبی از قدرت ps5 برای به‌تصویر کشیدن جلوه‌های بصری خود استفاده می نمایند، به‌نحوی که شما می‌توانید آن را با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ به‌راحتی روی کنسول خود تجربه نمایید.

✅ بازی God of War Ragnarök

بازی God of War Ragnarök

  • سازنده و ناشر: استودیو سانتا مانیکا / سونی اینتراکتیو اینترتینمنت
  • سال انتشار: ۲۰۲۲
  • سبک: اکشن ماجرایی

یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیر پلتفرم پلی استیشن بی شک آخرین نسخه از مجموعه محبوب گاد آف وار بوده است که چند ماهی از زمان عرضه آن روی کنسول ps5 گذشته و اثری که ماجراجویی‌های کریتوس در منطقه نورث را به پایان می رسد و طرفداران آن می‌توانند از گیم‌پلی فوق‌العاده و جلوه‌های بصری زیبای آن لذت ببرند. همه‌چیز در بازی گاد آف وار رگناروک بهینه شده و از نسخه قبلی وسیع‌تر گشته که این در مورد جلوه‌های بصری آن هم صدق می نماید.

انیمیشن‌های صورت، مدل‌های شخصیت‌ها و طراحی‌های محیطی همگی بهبود پیدا کرده و تکسچرها، افکت‌ها و اتمسفر کلی بازی نسبت به نسخه اصلی بهبود چشم‌گیری داشته . طراحی‌های محیطی و دنیای بازی بسیار زیبا بوده اند و با الهام از افسانه‌شناسی نورث، تجربه‌ و حسی بی همتا را به بازیکنان انتقال خواهد داد. سازندگان دو حالت تنظیمات گرافیکی مختلف را در بازی قرار داده که بازیکنان به‌واسطه آن می‌توانند God of War Ragnarok را در حالت گرافیکی با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۳۰ و در حالت عملکردی آن را با رزولوشن 1440p و نرخ فریم ۶۰ تجربه نمایند.

👈 بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut

بازی Ghost of Tsushima Director’s Cut

  • سازنده و ناشر: ساکر پانچ/ سونی اینتراکتیو اینترتینمنت
  • سال انتشار: ۲۰۲۱
  • سبک: اکشن ماجرایی

بی شک Ghost of Tsushima یکی از بهترین بازی‌ها در زمان طراحی هنری بوده که برای کنسول ps4 عرضه شده بود. از دشت‌های سرسبز گرفته تا دودهایی که از دوردست‌ها نشان دهنده از یک حمله بزرگ را می داد، تنها نمونه‌هایی از جزئیات فراوان این بازی بحساب می آید که استودیو ساکر پانچ در تک‌تک نقاط بازی خود قرار داده.

این بازی به همراه بسته گسترش‌دهنده Iki Island در سال ۲۰۲۱ تحت عنوان Director’s Cut به کنسول ps5  راه پیدا کرده و صاحبان این کنسول قادر اند تا این اثر را با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ تجربه نمایند. تجربه‌ای که باتوجه‌به طراحی فوق‌العاده دنیای بازی برای هر گیمری می‌تواند بسیار دلچسب و خاطره‌انگیز شود.

 

پشنهاد ما به شما :✅🟡 نقد و بررسی کامل ps5 + بازی های ps5

 

✅ بازی Final Fantasy 7 Rebirth

بازی Final Fantasy 7 Rebirth

  • سازنده و ناشر: اسکوئر انیکس
  • سال انتشار: ۲۰۲۳
  • سبک: اکشن نقش‌آفرینی

Final Fantasy VII Rebirth نسخه دوم از سه‌گانه مجموعه فاینال فانتزی 7 بوده که به‌تازگی توسط استودیو اسکوئر انیکس در اختیار کاربران کنسول ps5 قرار گرفته . اثری که باری دیگر بازیکنان را همراه کلاود و دیگر شخصیت‌های دوست‌داشتنی گروه آوالانچ می نماید . داستان بازی دقیقا پس از وقایع نسخه ریمیک اتفاق می افتدو حالا بازیکنان فرصت پیدا می کنند تا با سفیروث و اهداف او بیشتر آشنا شوند و سازندگان در زمینه شخصیت‌پردازی و روایت داستانی بازی سنگ تمام گذاشته و اثری به‌یادماندنی را خلق بنمایند.

بازی در مقایسه با نسخه ریمیک بهبودهای فراوانی را در زمینه جلوه‌های بصری به‌خود دیده . به‌نحوی‌که نورپردازی‌ها، جزئیات چهره شخصیت‌ها و طراحی لباس آن‌ها از جمله نقاط قوت طراحی گرافیکی بازی به‌شمار خواهد رفت. سازندگان همانند دیگر آثار منتشر شده روی کنسول‌های نسل نهمی، دو حالت گرافیکی و پرفورمنس را در اختیار بازیکنان قرار می دهند تا آن‌ها بتوانند بین رزولوشن بالاتر و نرخ فریم باثبات‌تر حق انتخاب داشته و با تمامی این اوصاف Final Fantasy VII Rebirth یک از زیباترین و سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌های منتشر شده برای کنسول ps5 به شمار می رود که تجربه آن به هر بازیکنی توصیه می شود.

👈 بازی Demon’s Souls

بازی Demon's Souls

  • سازنده و ناشر: بلوپرینت گیمز / سونی اینتراکتیو اینترتینمنت
  • سال انتشار: ۲۰۲۰
  • سبک: اکشن نقش‌آفرینی

استودیو بلوپرینت گیمز در سال‌های گذشته به خاطر انتشار نسخه‌های ریمستر آثار گوناگونی همانند The Ico & Shadow of the Colossus Collection، Metal Gear Solid HD Collection و Uncharted: The Nathan Drake Collection مورد تحسین کاربران و منتقدین قرار گرفت، اما کاری که آن‌ها در بازسازی بازی Demon’s Souls انجام می دهند ، واقعا در سطح دیگری قرار دارد.

با حفظ چارچوب اصلی گیم‌پلی، همه‌چیز در این بازی بهبود پیدا کرده . از نورپردازی‌ها و سایه‌زنی‌ها گرفته تا تکسچرها و طراحی‌های محیطی همگی به شکل مطلوبی عالی دیده می شوند و درنهایت یک اثر نسل نهمی را در اختیار کاربران قرار می دهند. اثری که با لودینگ‌های بسیار سریع خود، عملکرد سازندگان در خلق اتمسفر تاریک و نفس‌گیری نزدیک به نسخه اصلی را به زیبایی به رخ می کشند.

✅ بازی Death Stranding: Director’s Cut

بازی Death Stranding: Director’s Cut

  • سازنده و ناشر: کوجیما پروداکشنز / سونی اینتراکتیو اینترتینمنت
  • سال انتشار: ۲۰۲۱
  • سبک: اکشن

در بین همه بازی‌های این فهرست، نمی‌توان منکر این موضوع شویم که بازی Death Stranding همچنان روی کنسول PS4 از لحاظ بصری یکی از بهترین تجربه‌های ممکن را ارائه خواهد داد. ترکیب انیمیشن‌های مختلف و طراحی‌ مدل شخصیت‌ها، به همراه محیط‌های بسیار زیبا که سبزه‌های سرسبز و برفی و دنیای اتمسفریک را در خود جای داده ، تنها برخی از مواردی خواهند بود که باعث می‌شود این بازی پس از انتشار نسخه بهینه روی کنسول ps5 در این فهرست قرار می گیرد.

نسخه Director’s Cut این بازی دو حالت تنظیمات گرافیکی را به کنسول ps5 آورده که در بخش Quality بازیکنان می‌توانند آن را با رزولوشن 4K محلی با نرخ فریم متغیر ۶۰ و در حالت Performance بازی را با رزولوشن 4K مقیاس‌پذیر با نرخ فریم ۶۰ تجربه نمایند. این بازی با تمامی بهبودهایی که به خود دیده به آسانی به‌عنوان یکی از گرافیکی‌ ترین بازی های ps5 لقب خواهد گرفت که تجربه آن خالی از لطف نخواهد بود.

👈 بازی Baldur’s Gate 3

بازی Baldur's Gate 3

  • سازنده و ناشر: استودیو لرین
  • سال انتشار: ۲۰۲۳
  • سبک: نقش آفرینی

بازی بعدی این فهرست به یک اثر نقش‌آفرینی از استودیو لرین اختصاص پیدا میکند که پس از خارج شدن از حالت تئسرسی زودهنگام بالاخره در اواخر سال ۲۰۲۳ در اختیار کاربران قرار داده شد. Baldur’s Gate 3 سومین نسخه از این مجموعه فانتزی می باشد که پس از عرضه حسابی نظر مثبت منتقدین و کاربران را به خود جلب کرد. اثری که به واسطه روایت داستانی و گیم‌پلی جذاب خود می‌تواند ساعت‌ها و روزها شما را سرگرم خود نماید.

البته که درکنار موارد بالا، نمی‌توان از جلوه‌های بصری و گرافیک بازی چشم‌پوشی نمود که سازندگان با استفاده از آن دست به خلق دنیایی بی‌ همتا زده اند. از طراحی محیط‌های بازی گرفته تا جزئیات بالای چهره شخصیت‌ها که نشان دهنده این است که توسعه‌دهندگان تا چه اندازه در هر زمینه تلاش نموده اند تا تجربه‌ای بی‌نقش را در اختیار کاربران قرار بدهند.

 

پشنهاد ما به شما :✅🟡 نقد و بررسی کامل ps5 + بازی های ps5

 

✅ بازی Alan Wake II

بازی Alan Wake II

  • سازنده و ناشر: رمدی اینترتینمنت / اپیک گیمز
  • سال انتشار: ۲۰۲۳
  • سبک: ترس بقا

استودیو رمدی همیشه با عرضه بازی‌های خود تلاش کرده‌ تا نشان بدهد تا چه اندازه می‌تواند مرزهای استفاده از تکنولوژی را جابه‌جا نماید. از بازی فیزیک‌محور مکس پین 2 تا بازی کنترل که یک بنچ مارک عالی برای تکنولوژی ری‌تریسینگ به‌ حساب می آید، این استودیو همیشه ثابت کرده که در هر نسل توانایی به‌کارگیری کامل از تکنولوژی روز صنعت بازی‌های ویدیویی را در اختیار خواهد داشت. آخرین ساخته آن‌ها یعنی نسخه دوم آلن ویک هم از این قاعده مستثنی نبوده و استودیو رمدی به‌واسطه این بازی به‌خوبی توانایی‌های موتور بازی‌سازی Northlight خود را به‌ نمایش می گذارد.

درکنار نورپردازی فوق‌العاده که بی شک جزو جدایی‌ناپذیر بازی‌های آلن ویک به‌شمار رفته، در این بازی ما شاهد طراحی فوق‌العاده چهره شخصیت‌ها بودیم که با جزئیات فراوان خود تجربه‌ای نسل نهمی را پیش‌روی ما قرار خواهد داد. رمدی با استفاده از تکنولوژی FSR 2 روی حالت Quality بازی، رزولوشن 2160p آپ‌اسکیل شده را در اختیار بازیکنان قرار داده که باعث می‌شود تجربه بازی روی کنسول ps5  و تلویزیون‌های 4K بسیار لذت‌بخش تر نمایش داده شود.

پرسش‌های متداول

۱- گرافیکی ترین بازی های پلی استیشن 5 کدام‌اند؟

در بین گرافیکی ترین بازی های پلی استیشن 5 می‌توانیم  به آثاری همچون Horizon Forbidden West و گاد آف وار رگناروک اشاره کنیم.

۲- بهترین رزولوشن و نرخ فریم مربوط‌به کدام بازی های پلی استیشن 5 می‌شود؟

بازی‌هایی همانند Ghost of Tsushima Director’s Cutو گرن توریسمو 7 از جمله آثاری می باشند که کنسول پلی استیشن 5می‌تواند آن‌ها را با رزولوشن 4K و نرخ فریم ۶۰ اجرا نماید.

چنانچه در مورد هدست بی‌سیم PULSE Elite نیاز به کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره یا سوالی دارید میتوانید با شماره 09390900366 با ما در تماس باشید💚

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =