بررسی

راهنمای خرید ps4 در ایران

در این محتوا به شما راهنمایی هایی درباره خرید ps4 می دهیم تا با صرف هزینه ای مناسب بهترین مدل را برای خانواده خود انتخاب بفرمایید و بعد از آن به معرفی سه مدل از کنسول بازی ps4 می پردازیم و در قسمت آخر به معرفی وسایل جانبی این دستگاه سرگرم کننده می پردازیم.

راهنمای خرید ps4

طبیعتا چند ماه دیگر تعطیلات نوروز شروع می شود و با وجود شرایط قرنطینه و کرونا برای سپری کردن اوقات فراغت خانواده، ما به شما خرید ps4 را پیشنهاد می کنیم که در ادامه این محتوا به معرفی سه مدل از پلی استیشن 4 می پردازیم.

انواع مدل ps4

اولین مدل ps4 مدل اصلی آن است که در اصطلاح به آن فت گفته می شود. اگر شما به دنبال این نیستید که کیفیت تصویر شما 4K باشد و حساسیت خاصی روی نو و به روز بودن آن ندارید و بودجه ای که برای خرید کنسول PS4 در نظر گرفتید مقدار زیادی نیست این مدل از پلی استیشن 4 گزینه مناسبی برای شما مصرف کننده عزیز است.

مدل دومی که به معرفی آن می پردازیم PS4 Slim است که تقریبا در آخرین روزهای شهریور سال 95 به بازار آمد.

تفاوت اصلی این مدل با مدل قبلی این است که مدل ps4 slim چیزی حدود 40 درصد حجم و اندازه آن کاهش یافته است و از لحاظ سخت افزاری نیز تفاوت خاصی با سری قبل مشاهده نمی شود و در این مدل مصرف برق کمتری خواهید داشت و همچنین فن این دستگاه صدای کمتری تولید خواهد کرد.

این دستگاه و این مدل در سراسر کشور به صورت نو و آکبند عرضه می شود و حتی اگر قصد فروش این مدل از ps4 را هم دارید ضرر نخواهید کرد.

سومین مدل از ps4 مدل pro آن است که دو شرکت مایکروسافت و سونی با مشارکت هم تصمیم به ساخت این مدل از  ps4 را گرفتند.

تفاوت برجسته ای که در این نسخه مشاهده می شود تفاوت ظاهری آن است به طوری که دو دستگاه نسخه اسلیم روی آن قرار گرفته است.

وسایل جانبی در خرید ps4

از جمله وسایل جانبی که همراه دستگاه ps4 است وسیله ای به نام کنترلر است که در سری های جدیدی که از کنترلر تولید شده است وزن آن کاهش پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 20 =