بررسی, بررسی سخت افزار

بهترین هدست گیمینگ 2020 کدامند؟

هدست بازی

به راهنمای جامع انتخاب بهترین هدست گیمینگ خوش آمدید: این فهرست تهیه شده است تا شما بتوانید با بیشترین آگاهی، دست به بهترین انتخاب بزنید.
هدست یکی از تجهیزات ضروری برای افرادی است که به موزیک و بازی‌های کامپیوتری علاقه مند هستند و امروزه شرکت‌های بسیاری در این زمینه فعالیت می‌کنند.
در این مطلب ما تعدادی از بهترین هدست‌های گیمینگ از سایت‌های برتری چون rtings برای شما عزیزان انتخاب کرده‌ایم. این فهرست شامل بهترین هدست گیمینگ برای دسکتاپ، ایکس باکس وان، پی اس فور و همچنین نینتندو سوئیچ است. همچنین قصد داریم شما را با بهترین هدست‌های با قیمت مناسب آشنا کنیم.

هدست پلی استیشن 4 استرو پروداکتس مدل A40 + Mixamp Pro

بهترین هدست گیمینگ برای PS4

هدست پلی استیشن 4 استرو پروداکتس مدل A40 + Mixamp Pro بسیار بادوام است و گیمر را حین استفاده طولانی مدت خسته نمی‌کند. A40 + Mixamp Pro یک هدست پشت باز است که با جمع شدن میکروفون تبدیل به یک هدست پشت بسته می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی این هدست، می‌توان به قابلیت تنظیم بلندی صدا اشاره کرد.

هدفون مخصوص بازی لاجیتک مدل G635

بهترین هدست گیمینگ مخصوص ایکس باکس وان

هدست بازیلاجیتک (Logitech International S.A) نام یک شرکت سوئیسی فعال در زمینه ساخت لوازم جانبی رایانه از جمله صفحه کلید، هدست، وب کم و دسته بازی است. این شرکت بعد از خرید کمپانی آمریکایی آلتیمیت ایرز، شروع به تولید اسپیکرهای بلوتوث و هدفون‌های حرفه‌ای کرد.
از مهم‌ترین ویژگی‌های هدفون مخصوص بازی لاجیتک مدل G۶۳۵ می‌توان به قابلیت تنظیم به وسیله نرم افزار Logitech Gaming Software، پشتیبانی از PC, Nintendo Switch, PlayStation ۴ و Xbox One، قابلیت جداسازی کاپ‌ها به منظور شستشو، قابلیت شخصی‌سازی LightSync و درایور PRO-G اشاره کرد.

هدفون بی‌سیم مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP 670

هدست بازیسنهایرز (Sennheiser) نام یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات صوتی است. با وجود رقابت بسیار در زمینه تولید محصولات صوتی، کمپانی سنهایرز هنوز هم یکی از یکه تازان در این صنعت محسوب می‌شود. نام این شرکت آلمانی یادآور محصولات باکیفیت و صدای عالی است.
کاپ‌های هدفون بی‌سیم مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP ۶۷۰ به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در استفاده طولانی مدت گوش را خسته نمی‌کنند. این هدست دارای میکروفون است. زمانی که قصد استفاده از میکروفون را ندارید می‌توانید آن را به‌صورت عمودی جابه‌جا کنید.
درایور استاندارد هدفون بی‌سیم مخصوص بازی سنهایزر مدل GSP ۶۷۰، کیفیت و شفافیت صدای این مدل را افزایش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 6 =