اخبار بازی

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War بعنوان پرفروش ترین بازی هفته شناخته شد

پرفروش ترین بازی هفته

براساس امار بررسی شده، بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در بالای فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته قرار گرفته است. این بازی Call of Duty همیشه یکی از پرطرفدارترین‌ و هیجان انگیزترین بازی‌های ویدیویی در خصوص سبک شوتر اول شخص شناخته می‌شود. چندی پیش بود که اکتیویژن تازه ترین ورژن از این بازی محبوب خود تحت عنوان Call of Duty: Black Ops Cold War را در بازار منتشر کرد .

اگر به تاریخ سری این بازی  Call of Duty توجه کنید، کمتر ورژنی پیدا هست که در اولین ماه عرضه خود به موفقیت بزرگ مالی و تثبیت رکورد در این زمینه دست پیدا نکرده باشد. حال در تازه ترین اخبار بازی به‌نظر می‌رسد بازی Call of Duty: Black Ops Cold War قرار نیست این سنت را نابود کند؛ چراکه جدیدا مؤسسه آماری NPD فهرست ۱۰ بازی پرفروش ماه نوابر را انتشار کرده است که نام این بازی نیز در صدر آن وجود داشته است .

 

Call of Duty

 

براساس امار دردسترس Black Ops Cold War نه‌تنها به پرفروش‌ترین بازی هفته  امریکا تبدیل شده، بلکه تا اینجا سال ۲۰۲۱ همچنین وضعیت مشابه‌ای را تجربه می‌کند. این ۱۳امین ورژن از این مجموعه قدیمی است که در انتهای اولین ماه عرضه خود در جایگاه نخست پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته است . پس از  Black Ops Cold War در جایگاه دوم این فهرست نام جدیدترین نسخه از سری Assassin’s Cree یعنی Assassin’s Creed Valhalla به‌چشم می‌خورد. این بازی نیز از نظر مالی برای تیم سازنده خود موفق ظاهر شده و تا این تاریخ در رتبه هفتم پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۲۱ نیز مشاهده می‌شود.

در رتبه سوم شاهد تازه ترین ساخته استودیوی اینسامنیاک گیمز به معنی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales هستیم. بازی مایلز مورالس در صدر پیشرفت های بازی Marvel Spider-Man توانست رکورد برترین ماه تولید یک بازی ابرقهرمانی در کشور امریکا روی پلتفرم پلی استیشن ها را ثبت و تولید کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 13 =