اخبار, اخبار بازی, بررسی, بررسی بازی

اضافه شدن اتومبیل ها در آپدیت جدید بازی Fortnite

بازی Fortnite نسبت به دیگر بازی های بتل رویال ریتم کندتری دارد و جابه جایی در نقشه سخت تر از بقیه است. Epic Games مدتی پیش در آپدیت تازه از قایق ها کوچک به منظور جابه جایی داخل آب و دریاچه ها رونمایی کرد و حالا زمان آن رسیده است که اتومبیل هم به بازی راه پیدا کند.

اپیک گیمز هفته گذشته از اضافه شدن اتومبیل ها به بازی Fortnite خبر داد اما به دلیل مشکلات پیش آمده، برنامه انتشار به هم خورد و تیم توسعه دهنده شروع به کار روی باگ های بازی کرد. بالاخره مشکلات رفع شده اند و می توان با انتشار آپدیت جدید، از اتومبیل های مخصوص در نقشه عظیم بازی استفاده کرد و بالاخره با سرعت بیشتری به نقطه موردنظر رسید.

قرار است آپدیت Fortnite Joy Ride امروز منتشر شد و بالاخره اتومبیل های سواری به بازی اضافه شوند. فعلا اطلاعات زیادی جز یک توییت کوتاه در دست نیست و قرار است با انتشار آپدیت، جزئیات بیشتری در اختیار ما قرار گیرند. بر اساس توییت منتشر شده، اسم اولین خودرو، Whiplash خواهد بود و اپیک گیمز تایید کرده است که این تنها یک اسم و نیست و یک هشدار است.

پوسترهای مختلفی داخل بازی پیدا شده اند که خبر از اضافه شدن اتومبیل ها به Fortnite می دهند. این پوسترها خودروهای مختفی را نشان می دهند و برای نمونه یکی از آنها Prevalent نام دارد و دیگری Mudflap. احتمالا هر کدام از خودروها دارای ویژگی های مثبت و منفی باشد و انتخاب آنها به کاربر بستگی دارد. یک افشاگری دیگر از به کار افتادن پمپ بنزین های بازی خبر داده است. ممکن است نیاز به پرکردن باک خودروها وجود داشته باشد تا روند جابه جایی در بازی عادلانه تر شود.

منتظر آپدیت Joy Ride بازی در ساعت های آینده باشید.

منبع: DualShockers . پارس گیم

 

استودیو Sperasoft در ساخت هیلو اینفینیت همکاری می‌کند

بازی های رایگان ماه جولای ایکس باکس لایو گلد معرفی شدند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یازده =