اخبار بازی

پشتیبانی سونی از Ps4 تاچندسال آینده ادامه دارد

سونی به صورت رسمی اعلام کرد که بین ۳ تا ۴ سال آینده از  پلی استیشن ۴ پشتیبانی خواهد کرد.

پشتیبانی و تعهد سونی به PS4

جیم رایان اعلام کرده است که کمپانی سونی تا چهار سال پس از انتشار جهانی کنسول پلی‌استیشن ۵ به صورت کامل از کنسول ‌Ps4  پشتیبانی خواهد کرد.

یکی از مسائلی که همواره در زمان شروع نسل جدید مطرح می‌شود، مدت زمان پشتیبانی شرکت‌ها از کنسول‌های نسل قبلی است؛ چراکه بسیاری بنابه دلایل مختلفی فعلا قصد خرید پلی استیشن 5 سونی را نداشته و ترجیح می‌دهند با PS4 بازی‌های جدید را تجربه کنند.

اهمیت بازی های Ps4 در کنسول جدید Ps5

در جدیدترین اخبار بازی هیدکی نیشینو، معاون بخش سرگرمی سونی، در مصاحبه خود به‌صراحت اعلام کرد که انتشار بازی‌های بین‌ نسلی تا حدود سه سال آینده ادامه خواهد داشت. به‌هیچ عنوان کار آسانی نیست که از همان روز اول تنها برای پلی استیشن 5 بازی ساخته شود. در حال حاضر تولید و انتشار بازی برای پلی استیشن 4 نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. ماهیت پلی استیشن این است که به بازی‌سازها این امکان را بدهد تا سالیان سال بتوانند سود ببرند. بنابراین به‌نظر من آینده خوبی در انتظار همه است. به گفته مدیر سونی، بازی‌های PS5 تأثیر چندانی در وضعیت کنونی PS4 نخواهند داشت. وی معتقد است که عمر کنسول پلی استیشن 4 به این زودی‌ها تمام نشده و همچنان شاهد ارائه بازی‌های متعددی برای این کنسول خواهیم بود.

پشتیبانی سونی

بازی‌هایی نظیر The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima از جمله بازی‌های برجسته‌ای هستند که به تازگی برای کنسول PS4 معرفی شده‌اند. همچنین بسیاری از بازی‌هایی که تا پایان سال 2020 معرفی شده و حتی در سال 2021 عرضه می‌شوند، برای هر دو کنسول PS4 و PS5 تهیه می‌شوند.البته باید توجه داشته باشید که احتمالا تمام بازی‌ها تا سال ۲۰۲۳ برای پلی استیشن 4 منتشر نخواهند شد، اما تعداد زیادی از این قاعده تبعیت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 12 =