اخبار بازی

نقد و بررسی بازی Demon’s Souls

اولین نگاه به بازی Demon’s Souls

بازی‌های studio from software را می‌توان از آن دسته بندی های از تجربه‌های جدید دانست که هرمقدار هم تکراری باشند ، مرحله به مرحله  رشد عالی آن‌ها را شاهد هستیم. چندین سال قبل همزمان با تولید ورژن جدید بازی Demon’s Souls هیچ‌کس فکر  نمی‌کرد که روزی عناوین کوچک و بزرگ  این مدل به جذابیت برسند و به آثاری تبدیل شوند که گیمنران برای پخش ورژن اورجینال آن‌ها ثانیه شماری کنند اما در هر جهت طول زمان ثابت کرده است که پیشرفت و نوآوری همیشه پاسخگو هست .

در نتیجه نه تنها چنین مواردی به اقبال زیادی دست یافتند، بلکه باز هم شاهد دخل و ثرف در آن‌ها بودیم و اکنون منابعی را مشاهده می کنیم که در هر ایده و تفکر، یک ایده جدید دیگر جای گرفته است .

 

بازی Demon's Souls

 

عرضه بازی Demon’s Souls برای PS4 

حال با معروف تر شدن دو بازی Dark Souls و Bloodborne، این روزها مناسب ترین زمان برای عرضه‌ی و تولید مجدد بازی Demon’s Souls برای PS4 و بدست ‌آوردن مقداری  دلار سود بیشتر از آن است. ساعاتی پیش در حساب کاربری  توئیتر بازی Bloodborne ، تصاویری جدیدی  از باکس‌آرت این بازی را انتشار کرد که در کنار آن‌ها تصویر بازی Demon’s Souls هم نشان داده می شد.

به نظر می‌رسد که برخی از توسعه‌دهندگان به این فکر افتاده‌اند و در پی یافتن پاسخ آن، بازی Morbid The Seven Acolytes زاده شده است . استودیو Still Running به لطف خلاقیت و البته شجاعت خود موفق شده است در بازار داغ این روز‌های عناوین سولزبورن، دست به ایده‌پردازی و سنت‌شکنی بزند. بازی یادشده همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد، سعی دارد به وسیله یک دوربین ایزومتریک، گرافیک پیکسلی و یک حس نوستالژی، بازی‌بازان را با تجربه جدیدی مواجهه کند.

بازی Demon’s Souls بازی است که از لحاظ ارائه یک داستان منطقی و قابل باور ، اصلاً نمی‌تواند با بزرگان مدل بازی Dark Souls رقابت کند. تولیدکنندگان آن هم با واسطه برخی محدودیت‌ها، از تولید المان‌های وارتباط ان ها در  روایت داستان ناتوان مانده‌اند.

ولی باین حال گیم‌پلی چالش وهیجان انگیز و محبوب بازی به لطف دشمنان زیاد و مختلف ، می‌تواند تا ساعت‌ها سرگرم‌کننده شود و حتی بدون روایت یک ماجرا منسجم، شما را محو اثر ذکر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =