اخبار بازی

رونمایی جدیدی از بازی Diablo Immortal منتشرشد

تریلری جدید از بازی Diablo Immortal

بلیزارد در این هفته جزئیات جدیدی از بازی Diablo Immortal را انتشار کرده است و حتی ورژن جدید آزمایشی بازی را نیز برای منطقه جغرافیایی استرالیا تولید کرد. این بازی از جهت های متفاوتی به بازی Diablo 3 شبیه است ؛ هرچند بلیزارد در رویکردهای پیش نمایش این بازی مشخص کرده که بازی موبایلی این شرکت بیش از اینکه به مجموعه Diablo روی کامپیوتر های شخصی هوشمند و کنسول‌های بازی مشابه بوده ، یک تجربه تک شخصیتی را ارائه می دهد. درواقع یکی از عمده ترین خصوصیات بازی‌های Diablo یعنی سیستم فصل‌های متفاوت Diablo Immortal موجود نمی باشد.

 

بازی Diablo Immortal

 

در سال ۲۰۱۸ و در جریان مراسم BlizzCon، شرکت بلیزارد (Blizzard) از ورژن موبایلی سری پرطرفدار Diablo اجرا کرد. با این حال، این تصمیم شرکت بلیزارد به سلیقه بسیاری از هواداران این شرکت نمی امد و نظرت منفی و اعتراض‌های زیاد کاربران تا حدی شدید بود  که شرکت بلیزارد نظرات مرتبط به تریلر بازی را کاملا حذف کرد.

خبر خوب برای طرفداران بازی Diablo Immortal این است که تیم سازنده بعد از مدت‌ها انتظار، تریلری جدید از این عنوان را منتشر کرده اند. این تریلر ۲ و نیم دقیقه‌ای گیم‌پلی را به نمایش گذاشته که به خوشبختانه نظر می‌رسد به صورت کامل به نسخه‌های قبلی این سری نقش‌آفرینی پرطرفدار پایبند بوده است.

احتمال این که بازی Diablo Immortal در این زمینه بیشتر از World of Warcraft الگوبرداری کرده باشد زیاد است . Immortal می‌تواند به‌جای استفاده از سیستم فصل‌ها، بازیکنان را با ارائه محتوای جدید در قالب بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های بزرگ، درگیر نگه دارد. بنابراین بازیکنان بعد از گذشت چند سال کاراکترهایی خواهند داشت که تمام زمان خود را صرف ساخت آن‌ها کرده و به‌نوعی نشان‌دهنده سطح آن‌ها در بازی خواهد بود.

هرکدام  از فصل‌های جدید این بازی عملکردها و جریانات مختلفی را به همراه خود دارند  که شخصیت‌های خاص و متفاوت خود با توانایی‌های جدید را میخواهد. حالا به نظر می‌رسد که بلیزارد تصمیم گرفته است در سال‌های اینده  بیشتر روی کاراکترهای Diablo Immortal توجه کرده و تجربه جدیدی را نسبت به Diablo 3 ارائه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 10 =