اخبار, اخبار بازی

قهرمان جدید بازی اورواچ به نام اکو

بازی اورواچ

قهرمان جدید بازی اورواچ با نام اکو معرفی شدوتریلر معرفی شخصیت اکو منتشر شد.

چند ماه از معرفی سیگما به عنوان یکی از شخصیت‌های قابل بازی اورواچ می‌گذرد. حال با به رسم همیشگی این بازی، این‌بار نوبت به معرفی شخصیتی جدید رسیده است تا به دنیای قهرمانان دوست داشتنی اورواچ اضافه شود؛ بنابر گفته بلیزارد، اکو قهرمان جدید اورواچ است که اکنون از طریق سرورهای آزمایشی (PTR) در دسترس دارندگان نسخه پی‌سی قرار دارد.

اکو سی و دومین قهرمان اورواچ است که مدتی پیش از طریق سرورهای آزمایشی به بازی اضافه شد. با توجه به تریلر منتشر شده، دکتر مینا لیائو (Mina Liao) در ساخت ربات‌های آمنیک و فاجعه شروش آمنیک‌ها نقش داشته است. پس از این ماجرا، دکتر لیائو برای جبران اشتباهات گذشته خود به تیم اورواچ می‌پیوندد و شخصیت اکو را برای کمک به این گروه می‌سازد.

در واقع اکو (Echo) انعکاسی از شخصیت دکتر لیائو است که قصد دارد با کمک به تیم اورواچ نشان دهد که ربات‌ها آن‌قدرها هم بد نیستند و می‌توانند یکی از بهترین دوستان انسان باشند.

بازی اورواچ

توجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Overwatch با انتشار یک تریلر سینمایی، بخش داستانی اکو را به‌نمایش گذاشته است. در جریان تریلر منتشر شده شاهد نحوه خلق اکو برای کمک به تیم اورواچ هستیم. در توضیحات توییت حساب کاربری توییتر بازی نوشته شده است که Echo بیانگر جدیدترین و پیشرفته‌ترین نوع تکنولوژی است. متاسفانه گیم‌پلی بازی به‌نمایش گذاشته نشده است و هنوز اطلاعاتی هم از مهارت‌های او در دسترس نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هجده =