اخبار بازی

رونمایی جدید بازی Elden Ring به تعویق افتاد

نمایش بازی Elden Ring

بازی Elden Ring پس از انتشار در E3 2019 به یکی از محبوب ترین عنوان ها درحال حاضر معرفی شد، اما از آن زمان تاالان مشاهده کردیم که هیچ اطلاعات جدیدی از بازی منتشرنشده است. در حالی که اتفاق هایی متفاوت (مثل The Game Awards تاکنون) گذشته و الدن رینگ در هیچکدام از آن‌ها حاضر نبود، شایعه جدیدی در مورد زمان تخمین زده شده نمایش بازی انتشار شده است.

مدتی پیش اطلاعات جدیدی از حال و هوای دنیای بازی انتشار شده و اینکه الدن رینگ قرار است با تیم همکاری جورج آر.آر. مارتین، نویسنده‌ی رمان «نغمه‌ای از یخ و آتش» تولید شود. حال شایعاتی فراگیر شده که اگر درست باشند، احتمالش هست که دیگر کم‌کم باید خود را برای شنیدن اخبار کلی از این بازی  آماده کنیم.

 

بازی Elden Ring

 

در گزارشی که در وب‌سایت AltChar منتشر شده، گفته شده که استودیوی فرام‌سافتور و شرکت Bandai Namco تاریخ منتشر شدن Elden Ring را برای اواسط سال ۲۰۲۱ برنامه چینی کرده اند. این اطلاعات از طرف یکی از اینسایدرهای سایت ResetEra به نام Taepo به بیرون درز کرده و او ادعا می‌کند که این خبر براساس چیزی که شنیده باید درست باشد.

اما باتوجه‌ به اینکه فرام‌سافتور در این مدت درباره‌ی الدن رینگ سکوت اختیار کرده است، انتشار احتمالی این بازی در سال ۲۰۲۱ خیلی دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. همچنین آخرین بازی این استودیوی ژاپنی Sekiro: Shadows Die Twice بود که در اوایل سال ۲۰۱۹ منتشر شد و به‌زودی دو سالی می‌شود که آن‌ها بازی دیگری را روانه‌ی بازار نکرده‌اند.

بازی Elden Ring در حال حاضر برای پلتفرم‌های PS، PS4 و XBox 1 در حال گسترش و توسعه است. هنوز تیم سازنده بازی حرفی از کنسول‌های هوشمند جدید نسل بعد نزده‌اند، اما انتظار میرود که Elden Ring روی PS5 و XBox x هم تولید شود. تاریخ منتشر شدن این بازی هم درحال حاضر معلوم نیست. اما میتوان در نظر گرفت که زمان زیادی از انتشار تریلر قبلی گذشته است  و کنسول‌های هوشمند نسل جدید وارد بازار شده‌اند، غیر منتظره  نیست که Elden Ring به یک بازی بین نسلی جدید انتشار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 1 =