اخبار بازی

بازی Knights of the Old Republic در سبک نقش آفرینی و توسعه

سبک نقش آفرینی و توسعه در بازی جنگ ستارگان

براساس تأیید منابع متفاوت ، یک بازی جدید از سری Knights of the Old Republic در سبک نقش آفرینی و توسعه توسط یک استودیوی جدید بازی‌سازی جدای از زیرمجموعه الکترونیک آرتز در حال نقش آفرینی و توسعه است.بسپین بولتین از اینسایدرهای جنگ ستارگان در گفت وگوی جدید خود اظهار داشته کرده که یک بازی جدید از مجموعه Knights of the Old Republic هم‌اکنون در یک استودیوی نامعلوم در حال تولید است. در اوایل سال گذشته بود که شایعاتی تجعب آور مبنی بر بازگشت سری Knights of the Old Republic در قالب یک ورژن ریمیک بر سر زبان‌ها افتاده و معروف شد . این مجموعه نقش‌آفرینی نه‌تنها به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین عنوان های ساخته شدن در مجموعه جنگ ستارگان، بلکه به‌عنوان یکی از جذاب ترین بازی‌های با مدل و سبک اکشن/نقش‌آفرینی در کنسول های بازی زمان خودش شناخته می‌شود.

 

Knights of the Old Republic

 

گزارش ساخت قسمت جدیدی از بازی

در گزارشی مختصر از سایت Cinelinx، گفته شده که شرکت EA مدتی است که ساخت قسمت جدیدی از سری بازی Star Wars: Knights of the Old Republic را در دستور کار قرار داده است.

این اطلاعات را دو منبع داخلی متفاوت در اختیار Cinelinx قرار داده و مشخص کرده اند که این پروژه جدید KOTOR، بیشتر به یک دنباله شبیه خواهد بود تا یک بازسازی دگرگون شده. بر اساس گفته ها، بازی عناصری از دو عنوان های ابتدایی سری را در خود جای داده که از میان آنها می توان به وجود مشترکان داستانی اشاره کرد که اتفاقات  دو قسمت قبلی را به داستان قسمت جدید اضافه خواهند کرد.

در حال حاضر ساخت ورژن تازه ای از این مجموعه بصورت رسمی تاییدو تکمیل  نشده است. بی شک تولید یک بازی جدید از این فرنچایز، طرفداران Star Wars را بسیارخوشحال خواهد کرد.

در همین شایعه های اخیر ادعا شده است که EA علاوه بر بازسازی Knights of the Old Republic، پروژه های متفاوت دیگری را نیز از سری Star Wars شروع کرده است. به برخی از این پروژه های به شکل صریح و واضح اشاره شده است مثل دنباله Star Wars Jedi: Fallen Order و پروژه ای از سری Star Wars که برای کنسول Nintendo Switch تولید می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × چهار =