درخشش اصلی Shadows Die Twice در گیمپلی آن نهفته است
استودیو From Software ید طویلی در ساخت عناوین سخت، مرموز و اعتیادآور دارد. کما این که تا کنون سه عنوان موفق از سری دارک سولز را خلق نموده و همانطور که مستحضر هستید، این آثار شاخهای فرعی در ژانر نقش آفرینی را بنیانگذاری نمودهاند. شاخهای که امروزه آنرا با عنوان Souls Like میشناسیم و عناوین متعددی از ویژگیهای آن الگو گرفتهاند. هنگام معرفی بازی Sekiro: Shadows Die Twice اطلاعاتی ضد و نقیض از ویژگیهای آن منتشر شد که منجر به نگرانی برخی از طرفداران، اللخصوص آن دسته که به دنبال درجهی سختی و چالش بالا هستند شد. در ادامه همراه کنسول لند باشید و از تغییرات، تفاوتها و ویژگیهای این اثر مطلع شوید.
در کنار داستانی جذاب و گیرا، درخشش اصلی Shadows Die Twice در گیمپلی آن نهفته است. با قاطعیت کامل میتوان گفت آخرین ساختهی From Software نه تنها یکی از چالش برانگیزترین عناوین روز است، بلکه میتوان آنرا به عنوان بهترین اثر اکشن ماجراجویی در سبک خود دانست.
استودیو فرامسافتور با ساخت Bloodborne و Dark Souls توانست جایگاه مهمی در صنعت بازیهای ویدیویی بهدست بیاورد و با ساخت سکیرو تصمیم گرفت که این بار به دنیای ساموراییها و شینوبیها برود. این استودیو درحالی که با خلق سبک منحصربهفرد «سولزبورن» بر سر زبانها افتاد سعی کرده است این مکانیزم را در بازیهای خود نگه دارد و سکیرو هم از این قاعده مستثنی نیست.
نتیجه گیری
در پایان میتوان گفت Sekiro: Shadows Die Twice بهترین اثر ساخته شده توسط تیم فرام سافتور است و به همین دلیل بازیکن از صرف زمان خود در دنیای بینظیر و مرموز آن پشیمان نمیشود. با وجود اینکه مشکلات فنی همانند افت فریم و خطاهای جزئی در طراحی هوش مصنوعی بخش مخیکاری میتوانند پیشروی در بازی را برای مخاطب دشوار سازند، اما چالش لذتبخش گیمپلی، داستان قدرتمند، مبارزات جذاب و سایر مواردی که در طول متن به آنها اشاره شد، به راحتی هرکسی را برای ساعتها و طی چندین دور تجربه بخش داستانی سرگرم خود نگاه میدارند.